استقبال گرم مردم و مسولین از جشنواره غدا

جشنواره غدا به منظور حمایت از دانش آموزان بی بضاعت برگزار شد
خیریه آرامش زندگی به منظور تامین هزینه های دانش آموزان اقدام به برگزاری جشنواره غدا در فرهنگسرای شهر توحید کرد .
در این نمایشگاه انواع غذاهای محلی، آش ، انواع نان ، ساندویچ ، عرقیات و … جهت فروش عرضه شد .
معاون سیاسی فرماندار جم ، رئیس شورای شهر و شهردار جم ، مدیر کمیته امداد و برخی دیگر از مدیران از جشنواره بازدید کردند.
سجادی رئیس شورای شهر جم با تقدیر از عملکرد خیریه آرامش زندگی گفت؛ خدمت به محرومین و اقشار آسیب پذیر در دستور کار شورا و شهرداری بوده است و در این حوزه از تمامی ظرفیت های قانونی استفاده خواهیم کرد .
وی اعلام آمادگی کرد هزینه حق التدریس فرهنگیانی که آماده همکاری با خیریه باشند پرداخت خواهیم کرد.
حسین زاده شهردار جم نیز در حاشیه بازید از جشنواره غذا گفت؛ درآمد زایی پایدار باید در دستور کار خیریه باشد تا بتوانند خدمات بهتری به جامعه هدف ارائه دهند.
وی افزود در این زمینه آماده همکاری با مجموعه خیریه آرامش زندگی هستیم .
جهانگیر زاده مدیر روابط عمومی مجتمع مسکونی پارس ضمن حضور در محل برگزاری جشن گفت؛ وظیفه اداری و انسانی خود و مجموعه می دانیم که در حل مشکلات افراد نیازمند در کنار آنها باشیم .
وی از حمایت همه جانبه در قالب مسولیت اجتماعی را از برنامه های نفت و گاز دانست و افزود در همه احوال خود را مدیون مردم می دانیم و وظیفه داریم گامی در جهت حل مشکلات آنها برداریم .
دانایی فرد معاون سیاسی فرمانداری جم خواهان مشارکت همه دستگاهای اجرایی و خدماتی در کنار خیریه شد و ادامه داد اقدام خیریه آرامش زندگی در راستای کمک به دانش آموزان بی بضاعت ستودنی است اما آین خیریه به تنهایی قادر به حل همه مشکلات نیست و ما موظف هستیم در کنار این مجموعه باشیم تا هیج دانش آموزی در سطح شهرستان به خاطر مشکلات مالی از تدریس عقب نی افتد .
عبدالحسین رهبر مدیر کمیته امداد امام خمینی جم نیز در حاشیه این بازید گفت؛ کار خیریه آرامش زندگی مصداق بارز حرکت جهادی است که در کنار دستگاهای خدماتی پیگر امور جامعه نیازمند می باشند.
اسدی مدیر خیریه آرامش در پایان جشنواره غدا از حضور گرم و صمیمی مردم، مسولین ، خانواده محترم ساکن در شهرک ، بازید کنندگان و عزیزانی که در بر پایی جشنواره همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد .
وی افزود با کمک همه مردم و مسولین بتوانیم در سال تحصیلی آتی دانش آموزان را با دستانی پر روانه مدرسه کنیم.
اسدی افزود بیش از هزار دانش آموز چشم انتظار کمک های خیرخواهانه می باشند که اقلامی مانند کیف ، کفش ، البسه دانش آموزی ، نوشت افزار از اولویت های آنها می باشد ‌

    اشتراک گذاری

نظرات