تجلیل از معلم

بانیان آزادی کمالی:
از فرهنگیان خیریه آرامش زندگی تجلیل شد
طی آیینی با حضور امام جمعه شهرستان جم به مناسبت هفته معلم از معلم های که با خیریه آرامش زندگی همکاری می کنند تجلیل شد .
در آین آیین محمدی امام جمعه شهرستان جم گفت؛ نقش و جایگاه معلم بسیار خاص و منحصر بفرد است.
وی معلم ها را ادامه دهند راه انبیاء دانست و افزود هر روز، روز معلم است و بابد از اختصاص یک روز بگذریم و یک کمیته دائمی برای آن داشته باشیم .
وی ادامه اگر بخواهیم نمایشگاهی از دستاوردهای جامعه فرهنگیان داشته باشیم باید همه پزشکان ، مهندسان ، تکنسین ها ، کارگران و کارمندان را در آن بگذاریم.
محمدی با تقدیر از خیریه آرامش زندگی گفت ؛ عملکرد این خیریه از آنجایی که با دانش و علم سرکار دارد بسیار ارزنده است و شاهد فعالیت های عمده این خیریه در این زمینه هستیم .
زائری نماینده خیریه آرامش زندگی گزارشی از عملکرد خیریه ارائه داد .
خیریه آرامش زندگی از هزار دانش آموز به طریق مختلف حمایت می کند.
این دانش آموزان خدمات متنوعی دریافت می کنند که از آن جمله می توان لوازم التحریر، پوشاک ، لباس فرم ، هزینه های درمان، و سایر خدمات می باشد .
وی از همکاری صمیمانه فرهنگیان با خیریه تقدیر و تشکر کرد و گفت ۱۵ معلم بصورت مستقیم با خیریه همکاری می کنند و کلاس های مختلف جهت تقویت علمی دانش آموزان برگزار می کنند .
کلاس های زبان خارجه، ریاضی، علوم ، عربی ، زیست ، شیمی و فیزیک در طول سال تحصیلی برگزار می شود که امکان حضور برای همه اقشار در کلاس ها وجود دارد.
ارزش ریالی کلاس های سال گذشته بالغ بر چهارصد میلیون تومان بوده است که بصورت کاملا رایگان به دانش آموزان نیازمند ارائه شده است .
اسدی مدیر خیریه آرامش زندگی با تقدیر از توجه ویژه امام جمعه شهرستان به اقشار نیازمند گفت؛ توصیه و رهنمودهای امام جمعه همیشه راهگشای خیریه بوده است و هر زمانی که نیاز بوده است در کنار ما بوده است و باعث تقویت کمک رسانی به محرومین شده است .
در پایان این مراسم از فرهنگیانی که با خیریه همکاری داشتند با اهداء لوح تقدیر شد .

    اشتراک گذاری

نظرات