هیچ دانش آموزی بخاطر مسایل مالی ترک تحصیل نخواهد کرد

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان جم

هیج دانش آموزی بخاطر مسائل مالی ترک تحصیل نخواهد کرد با همت خیریه آرامش زندگی دانش آموزان نیازمند آماده شروع سال تحصیلی می شوند

♦در آستانه سال تحصیلی جدید خیریه آرامش زندگی اقدام به توزیع نوشت افزار ، البسه، کیف، کفش و سایر ملزومات کمک آموزشی کرده است .

♦طبق برنامه ریزی انجام شده به منظور جلوگیری از تجمع دانش آموزان و خانواده آنها هر روز یک یا چند روستا جهت دریافت وسایل به خیریه مراجعه می کنند .

♦بیش از ۱۰۰۰ دانش آموز تحت حمایت این خیریه آموزشی هستند که تا قبل از شروع سال تحصیلی اقلام را دریافت خواهند کرد.

♦در ادامه دریافت وسایل، با حضور معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان جم دانش آموزان روستاهای ابگرمگ ، حسین آباد، چم چشمه، باریکان ، بندانو ، کوری حیاتی و … بسته های خود را دریافت کردند .

♦احمد صبرک معاون اداره آموزش و پرورش جم در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از موسسه خیریه آرامش زندگی گفت؛ این کمک ها باعث خواهد شد که شاهد آن باشیم در سطح شهرستان هیچ دانش آموزی بخاطر مشکلات مالی ترک تحصیل نکند .
♦وی کمک به نیازمندان را عملی اسلامی و انسانی خواند و خواهان مشارکت بیشتر خیرین در این امور شد .

♦اسدی مدیر خیریه در حاشیه این مراسم گفت؛ خیریه در تمامی امور دانش آموزان فعال خواهد بود وی افزود در کنار کمک های مادی کلاس های تقویتی، کمک آموزشی، وزرشی ، فرهنگی و مذهبی در دستور کار خیریه می باشد و به تمامی ابعاد زندگی آینده سازان توجه خواهیم کرد.
وی از شورا و شهرداری جم ، بهارستان، شرکت نخلستان جم ، اداره آموزش و پرورش و سایر خیرینی که در این امور همکاری می کنند تقدیر و تشکر بعمل آورد .

♦شایان ذکر است که به زودی توزیع وسایل کمک آموزشی در سطح بخش ریز نیز شروع خواهد شد.

    اشتراک گذاری

نظرات